Purple Bow Tie

piątek, 24 lutego 2012

Mysie pysie...

      Ostatnio zaniepokoiło mnie zachowanie mojej kotki Adeli.
Zawsze z anielskim spokojem potrafiła opanować swoją rozbrykaną gromadkę a tu nagle stała się dziwnie rozdrażniona i nerwowa. To je częste bieganie tam i z powrotem do szopy Dionizego, dało mi do myślenia. Postanowiłam więc sprawdzić, jaki to sekret skrywa moja kotka.
Wczesnym rankiem wiedząc, że jest zajęta swoimi urwisami, zajrzałam do szopy i co zobaczyłam? Jak myślicie.
Cztery małe myszki.



 Siedziały sobie w starym kufrze na narzędzia , ale co było najdziwniejsze, nic a nic nie były wystraszone, wręcz przeciwnie zachowywały się tak jak by na mnie czekały.
Zrozumiałam wtedy, że to ja wpadłam w zasadzkę zastawioną przez Adelę.
To ona zaopiekowała się tymi sierotkami, wykarmiła i oswoiła, następnie celowo zwracała na siebie uwagę aby mnie tu ściągnąć. Wiedziała dobrze, że już dłużej nie jest w stanie upilnować tych małych gryzoni, dlatego postanowiła przekazać je w moje ręce.
No i masz babo placek, teraz trzeba się nimi zająć i znaleźć im nowe mieszkanko, bo zawita do nas jakiś dziki kot  i będzie niezła jazda.
A może ktoś z Was zaopiekował by się nimi?
Są oswojone i nie robią żadnych szkód, a zapewne szczęśliwsze by były mieszkając w pokoju u małego chłopczyka lub dziewczynki. 


 W całym tym zamieszaniu nie zauważyłam  nawet, że  przyleciały nowe  teletubisiowe pszczółki. Narobiły trochę zamieszania, wykorzystały moją nieuwagę i  zakwaterowały się tam gdzie chciały.
Ale z drugiej strony to dobrze, bo w moim ogrodzie zaczyna się robić  kolorowo i wiosennie.





Na zakończenie muszę się pochwalić WYGRAŁAM Candy!!!!  i to dwa razy, sama nie mogę w to uwierzyć, jedno w Piecuchowie http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com a drugie u Alicji z bloga http://alicecreations.blogspot.com/
Dzisiaj  pokażę wygraną z Piecuchowa od Pani Kingi , łańcuszek  idealnie pasuje do mojego ulubionego sweterka.
Jeszcze raz bardzo dziękuję.

   Drugą wygraną pochwalę się  jak tylko listonosz zawita do mojego ogrodu.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę wszystkim miłego dnia.
 

33 komentarze:

  1. piękne mysie-pysie i pszczółki. U Ciebie juz wiosennie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. they are lovely. I Love them.
    Congratulations

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne maluchy ... :)
    Aniu, pięknie piszesz :) nie myślałaś
    o tym, żeby pisać książki?
    z przyjemnością się czyta Twoje posty :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, szczególnie te motyle są magiczne ! Michaela

    OdpowiedzUsuń
  5. te ha quedado todo precioso,muy bonito.Besos May

    OdpowiedzUsuń
  6. Que cucada por favor!!! me encantan,cuanto tengo que aprender de ti.Besos desde España!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, że piszesz tak, jakby to wydarzyło się naprawdę:).
    Maluchy są prześliczne - i te biegające i latające! I wyglądają nie dość, że na oswojone, ale nawet troszkę rozbrykane.....
    Gratuluję wspaniałej wygranej i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tuuu piękności !!!
    Taki myszek to ja nigdy nie widziałam, są słodziutkie i do tego mają śliczne pastelowe kolorki.
    A pszczoły to mnie dosłownie powaliły na łopaki:D
    Zdolniacha!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, piszesz piękne opowieści i równie piękne są Twoje dzieła:-))) Myszki super a teletubisiowe pszczółki rewelacja:-))))
    Gratuluję wygranych:-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jak zwykle bajecznie :)
    Myszki mnie powaliły na kolana,są przeurocze! A pszczółki...Przyznam Ci się w sekrecie,że ja się pszczół,os i wszelkich żądlących boję,ale Twoje bzyczki jestem w stanie pokochać :)
    Pozdrawiam i gratuluję pięknej wygranej

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne te myszki :)Aż się buzia do nich śmieje :))A pszczółki bombowe :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Your bugs en mouses are beautiful.
    I like your fabrics.

    Groetjes Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej jaka cudna historyjka ;) Mysie są przesłodkie wraz z teletubisiowymi pszczółkami ;) Jak to przeczytałam to od razu nasunęło mi się, że jesteś taka kochana ;)Wszystkie zabawki wykonujesz z taką starannością i dbałością o szczegóły, że chciałabym mieć każdą ;) Zdjęcia są przeurocze , uwielbiam tu zaglądać czuję się u ciebie tak magicznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj dziewczyny kochane jesteście.
    Dzielnie znosicie te moje opowiastki i za to Wam bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale u Ciebie sympatycznie i bajkowo.Jak bym do dzieciństwa wracała.Czuję się jak mała dziewczynka wśród tych Twoich śliczności.Mysie śliczne,a pszczółki to już wiosnę samym wyglądem niosą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma che meraviglia i tuoi lavori sono tutti
    fantastici!
    Buon fine settimana
    Un abbraccio Benedetta

    OdpowiedzUsuń
  17. Ого-го, сколько новых фотографий! Глаза разбегаются! Такая классная мышиная семейка. Отличные работы!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Są słodkie mysz! Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne mysiaki ... szkoda, że jestem już dużą dziewczynką ...hihi

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuliję wygranej :) mysie pysie i ,,kwiatuszkowe'' pszczółki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. stupendi i tuoi topini!!!! Hai realizzato dei capolavori!
    giulia

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne te myszeczki, normalnie odjazdowe!!!!!!!!!gratuluję wygranych i pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu ale u Ciebie się wiosennie zrobiło :) Pszczółki i myszki są cudne - któż by ich nie chciał przygarnąć ? Z pewnością niejedna osoba ugościła by takich gości u siebie :)
    Wysłałam e-maila do Ciecie

    Serdecznie pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  24. Que animalitos tan bonitos y las fotos preciosas el collar es un lujo me encanta. BESOS

    OdpowiedzUsuń
  25. Super te myszki,a te pszczółki rewelacja...
    bajeczne bajki.... i przepiękna wygrana...
    pozdrawiam gorąco:-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, wszystko jest tak piękne, że tylko się można zachwycać. Zwłaszcza myszki mnie urzekły, są takie romantyczne. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu gratuluję jak najbardziej zasłużonej wygranej! Ogromnie mi się podobają Twoje słodkie myszki i cudne bączki. Aniu jeśli możesz napisz proszę, gdzie można kupić śliczne tkaniny z których uszyłaś bączki. Strasznie u nas trudno o materiały w oryginalne wzory. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana materiały zamawiam u Pani Ani
    z bloga http://masosolnie.blogspot.com.
    Właśnie czeka na nową dostawę, więc i Ty będziesz mogła coś zamówić.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za odpowiedź ;-) Też bardzo lubię zamawiać u Pani Ani. Miałam tylko nadzieję, że znalazłaś jakiś polski może troszkę tańszy odpowiednik tildowych wzorków ;-)

      Usuń
  29. che meraviglia di blog ,sei bravissima!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za wasze ciepłe komentarze :*