Purple Bow Tie

poniedziałek, 18 marca 2013

Szyciowy Blog Roku...

Moje drogie!
Dzisiaj rozpoczęło się głosowanie w konkursie Łucznika na Szyciowy Blog Roku w którym również i ja biorę udział.
Dlatego pragnę Was serdecznie prosić o Wasze głosy które będą dla mnie ogromnym wsparciem i wyróżnieniem.
 Konkurencja jest  ogromna i można powiedzieć, że porwałam się z motyką na księżyc, ale skoro powiedziało się  A to trzeba powiedzieć  B.
Jeżeli choć troszkę podoba Wam się to co robię, jeżeli lubicie odwiedzać mojego bloga to proszę zagłosujcie. 
A co trzeba zrobić aby mnie wspomóc? 
Wystarczy wpisać swój adres mailowy i kliknąć ,,GŁOSUJ"
Dla wszystkich głosujących również czekają ciekawe nagrody, dlatego jeszcze raz się do Was uśmiecham oczywiście od ucha do ucha i proszę trzymajcie za mnie kciuki.
Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo dziękuję.
Ania

19 komentarzy:

  1. Zagłosowane:)Pozdrawiam i życzę wygranej:)ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam na Wystawę Wielkanocną, może wreszcie się spotkamy.

      Usuń
  3. Z najwieksza przyjemnoscia glosuje, bo jakze by moglo byc inaczej ? :) Pozdrawiam i trzymam kciuki za Ciebie i Twoj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już głosuję, moja Ty guru :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. och dawno mnie nie było ciągle coś ważnego wypada dla siebie ani chwili wolnej .A tu tyle nowości cudownych oczywiście na głos mój można liczyć i męża mojego również :) no kto jak kto ale Ty zasługujesz na wygraną o jakiej tu motyce mowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurka nie przyjmuje z jednego komputera dwa różne emalia szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. zadanie wykonane !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście zagłosowałam z przyjemnością i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, oczywiście głosik już oddałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szyjesz tak piękne lale, że musiałam zagłosować na Twój blog. Było kilku faworytów, ale ten wybrałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za wasze ciepłe komentarze :*