Purple Bow Tie

niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosna...

Wiosna...
Szukają ją już chyba wszyscy, więc ja również postanowiłam jej poszukać w swoim Ogrodzie.
Czy  mi się udało? Czy ją znalazłam?
Zobaczcie sami.
Butki dziergała oczywiście nasza Kochana Babcia Bożenka
 a to kwiaty z naszego Ogrodu... 
Wiosna to czy nie, mam nadzieję, że z nami zostanie.
Niech te szare i pochmurne dni już miną, a z nimi ten okrutnie ponury nastrój.
Pozdrawiam Was serdecznie i miłej niedzieli Kochani Wam  życzę.
Ania
 

15 komentarzy:

  1. Анна, очень тепло и мило! Чувствуется приход весны! Мне бы очень хотелось пригласить Вас к себе в гости на розыгрыш моей пасхальной куклы Софийки http://tusyachaidey.blogspot.com/2013/03/blog-post_3643.html.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczna. Cudowny strój i babcine buciki rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz już nie ma innego wyjścia. Wiosna musi przyjść. Takie piękne zaproszenie od Ciebie dostała i z cała pewnością oprzeć się nie zdoła. Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i wiosennie a do tego to trele ptaszków i przeniosłam się do pięknej i pachnącej Wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu... jak dla mnie - najpiękniejsza laleczka jaką widziałam dotąd na wszystkich blogach !!!!
    niesamowicie słodziutka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja i cudne zdjęcia jak zwykle u ciebie:-) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna laleczka:)Nic tylko przytulać:)pozdrawiam ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ja zawsze czymś mnie zaskoczysz lala śliczna i te kolory zielony mmm lala inna od reszty i te buciki super a zdjęcia wyszły pięknie .Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez ja cię nie lubię za te zabawki, wszystkie bym mogła mieć bez wyjątku, cieszysz moje oczy jak mało kto :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też Cię uwielbiam Piecyku;))
    Dziękuję za miłe słowa, zawsze potrafisz podnieść człowieka na duchu. Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu slicznie dziekuje za przemile slowa na moim blogu:-))))) przeslicznie tu u Ciebie musze sie rozejzec i troche poczytac:-) Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  12. E' bellissima e tenera brava. Ciao Gio.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za wasze ciepłe komentarze :*