Purple Bow Tie

sobota, 19 listopada 2011

Blue sisters

  Ach te anioły.. Ale co mam poradzić, jak ja je tak bardzo lubię. Mogłabym uszyć coś nowego, bo pomysłów i wzorów jest mnóstwo, ale jednak pozostaję nadal przy moich aniołach, jest to ode mnie silniejsze.
  Z uwagi na fakt, że coraz bliżej święta, co zapewne każdy z nas zauważył, bo reklama coca-coli miała już w telewizji swoją premierę, ja też zabrałam się do roboty.
Pierwsze prace świąteczne są już wykonane, tylko te nieszczęsne zdjęcia.. Kompletny brak czasu.
W najbliższym czasie postaram się pokazać Wam moje bożonarodzeniowe stworki.






  A dzisiaj na zakończenie troszkę na zielono- mała słoniczka, która szuka nowego domku. Idealna na prezent dla małej dziewczynki :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje za wasze ciepłe komentarze :*