Purple Bow Tie

niedziela, 30 października 2011

Szycia ciąg dalszy..

  Witam serdecznie w niedzielne popołudnie.
  Dziesiątki rozpoczętych prac na mnie czeka, miliony nowych pomysłów kołacze się w głowie... Ale niestety doba zaczyna być dla mnie stanowczo za krótka. Tak wiele rzeczy chciała bym robić jednocześnie, tylko powiedzcie mi jak? Postanowiłam, że muszę coś z tym zrobić, bo jeżeli tak dalej pójdzie to zastanie mnie zima, a ja nie dokończę w pełni ani jednej mojej pracy.
Dzisiaj umieszczam tylko zdjęcia mojej dużej żyrafki, którą uszyłam już dawno, ale brakowało czasu, aby uwiecznić ją na zdjęciu. Obiecuję, że w najbliższym czasie umieszczę fotki moich pozostałych prac.
  Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszystkim spokoju i wyciszenia, ponieważ nadchodzi szczególny dzień, w którym zapewne każdy z nas będzie wspominał swoich bliskich, którzy odeszli ale wciąż żyją w naszych sercach..

                                         Zosia






3 komentarze:

Serdecznie dziękuje za wasze ciepłe komentarze :*